Hello children!! How are you?( hoł ar ju)?- jak się macie?
Dzisiaj zapraszam was do zabawy ze zwierzatkami i dyzyna Bugs Team!
Cele: rozpoznawanie i nazywanie zwierząt opisywanie czynności wykonywanych przez zwierzęta, mówienie rymowanki.
Otwórzcie karty pracyna stronie 40 tej- fourty(forti)- Look, look(luk) -open the book(buk)- otwórzcie książki!
Przypomnijmy sobie jakie zwierzęta uczestniczyły w wyścigu?- Pet race(rejs): a dog-pies, a mouse(maus)- mysz, a rabbit- mysz, a parrot- papuga, a fish- ryba, a cat(ket)- kot.
Zwierzątka rozmawiały ze sobą i mówiły co każde z nich potrafi robić lub nie potrafi. Posłuchajcie:
I can(ken) run(ran)- potrafię biegać but I can not fly(flaj)- ale nie potrafię latać- wskażcie to zwierzątko,
I can fly(flaj)- potrafię latać, but I can not swim(słim)- ale nie potrafię pływać- wskaz to zwierzątko,
I can swim(słim)- potrafię pływać, but(bat) I can not run(ran)- nie potrafię biegać,
I can jump(dżamp)- potrafioę skakać, but I can not fly(flaj)- ale nie potrafie latać
Połączcie zwierzatka z obrazkiem w ćwiczeniu 1 wszym, a w drugim wskażcie i napiszcie ptaszka w kwadracie kto ze zwierzątek wykonuje takie czynności, ramke napiszcie pośladzie.
Thank You for today- dziękuję za dzisiaj:) Życze udanej zabawy i do zobaczenia! BUY BUY ! See you soon- do zobaczenia wkrótce!