HELLO CHILDREN! (czildren)

How are you? (hał ar ju)?- jak się macie? Im okey, Im fine(fajn), Im good(gud), Im great(grejt), Im fantastic- czuje się fantastycznie!!

A teraz pytanie o pogodę: What the weather like today?- jaka mamy dziś pogodę? It's sunny day, It's windy(łindi)- jest wietrznie, It's cloudy(klołdi)- jest zachmurzone.

Jaką mamy porę roku? What(łot) is the season(sizon), or time(tajm) of year? It is Spring- jest wiosna!

Dzisiaj kontynuujemy temat związany z wyścigiem zwierzat domowych- "Pet race"(rajs).

Otwórzcie karty pracy na stronie 38- mamy tam historyjkę obrazkową- opowiedzcie kolejno o tym co się wydarzyło? i kto brał udział w tych zawodach sportowych: look, look- patrzcie1

What pets can you see?- jakie zwierzątka widzicie?- parrot- papugę, rabbit-królika, cat- kota, fish- rybkę.

What happen in the story? -co się wydarzyło w tej historyjce? - opowiedzcie! Na pierszym obrazku zwierzatka są znudzone- The pets are bored(bord) in the story! 

Co się potem wydarzyło? What happens in the story?- opowiedzcie Rodzicom. 

Przypomnijcie sobie słowa: a race(rajs)- wyścig, what(łot) a surprise- co za niespodzianka,a winner(łiner)- zwycięzca!

I can run(ran)- biegać very fast!-cat- kot, I can jump(dżamp) very fast- rabbit- królik, I can fly(flaj)- latać very fast-parrot- papuga, I can swim(słim)- pływam very fast- bardzo szybko!

A teraz popatrzcie na stronę 39- i wykonajcie zadanie. Ponumerujcie zwierzątka wg. kolejności, w ktorej wg. was dobiegły do mety. A następnie wykonajcie kolejne zadanie nr 3- połaczcie dzieci z odpowiednim obrazkiem zwierzątka. 

Thank You Children!! Have nice day! See You!