Hello children!! - witajcie dzieci! How are you?- jak sie macie?
You say(sej)- odpowiedzcie...Im(ajm) fine, Im okey, Im good, Im great(grejt), Im fantastic- czuję się fantastycznie!
Zapraszam was dzisiaj do kolejnego spotkania i zabawy z pojazdami, o których była mowa na poprzednich zajęciach. Przypomnijmy sobie niektóre( są takze nowe pojazdy)- zobaczcie film:
A car- samochód, firetrack(fajertrak) straz pożarna, ambulance(embulans) karetka pogotowia, helicopter- helikopter, boat(bołt)- rescue(reskju) boat- łódz ratunkowa.
A plane(plejn)- to samolot
Rozłózcie przed sobą memory, które wypchnęliście na ostatnich zajeciach- w trakcie trwania piosenki wskażcie, o którym pojezdzie jest mowa, podnosząc go do góry:)
A teraz spójrzcie na ilustracje w swoich książeczkach..są ponizej- wskażcie i nazwijcie kolor jaki mają pojazdy-vehicles(wehikls)
A plane is green(grin)- samolot jest zielony!
A car(kar) is blue(blu)- samochód jest niebieski!
A boat(bołt) is brown- łódz jest brązowa!
A bike(bajk) is yellow(jeloł)- rower jest żółty!
A bus(bas) is red- autobus jest czerwony!
Wykonajcie z wypychanki sygnalizator świetlny, który znajduje się z tyłu książeczki w koszulce. Powiedzcie jakiego koloru światła na nim się znajdują.
Spójrzcie na -red bus- czerwony autobus..i powiedzcie kto w nim jest...a girl, a boy, a teddy, a mummy(mami) with a baby.
How many girls and boys do you see?- ile widzicie dziewczynek i chłopców?
Three boys and one(łan) girl(gerl)- Trzech chłopców i jedna dziewczynka.
Posłuchajcie jak ten czerwony autobus jedzie przez świat i jak ręcą się koła- wheels on the bus!
Have fun!- dobrej zabawy!! Bye bye children!! See you soon!!- do zobaczenia niedługo!!